torsdag 8 mars 2012

om jag vore du...

...och hade möjlighet skulle jag absolut besöka

Mässan Rum & Trädgård i Kista som pågår nu!
Hör flera som muttrar lite, men tänk det gjorde jag förra året också. Och då tyckte jag att det var så här fantastiskt: http://lithenstradgard.blogspot.com/2011/03/massgladje.html


så masa dig dit och se själv vad du tycker om årets mässa. Jag har 70 mil, men tycker inte att det är så långt, skulle gärna varit där om jag inte var bokad på annat. Peter Englander har dukat Allt om Trädgårds bord, i deras monter kan du också träffa honom och en massa andra. Eller gå på några av seminarierna! Om inte annat så åk dit för Hannu Sarenström och Rune Kalf Hansen som lagar galet god mat och underhåller lysande även i år, det kan jag garantera!

Ta bara på dig det rätta humöret och inspirationsögonen så ska du se massor:)

http://www.kistamassan.com/events/rumochtradgard




2 kommentarer:

  1. Ja, jag önskar att jag hade valt att åka dit, för vi hade ju en helt underbar dag ´du och jag förra året. Jag lever på minnena i år, tar mässan i Älvsjö i år, och är tacksam för det.

    SvaraRadera
  2. Alltid kul med trädgårdsmässa och Hannu lika inspirerande och trevlig som vanligt men annars var det inte så mycket med växter utan mer prylar...
    Trevlig helg
    Mariana

    SvaraRadera